Ahh, egentid!

Tack gode gud för bärselen! Tack vare den har jag kunnat gå runt med honom i famnen och få gjort det jag vill göra. Eller ja, nästan allt går att göra med den. Har rensat lite här hemma, av någon anledning är det alltid det jag gör när jag får tid över. Hmm.
Men idag har det iallafall varit nyttiga grejer. Plockat undan stolsdynorna till ute möblerna som legat i vardagsrummet  i ett par månader, städat undan lite i datarummet, det såg mest ut som en överfull container med en liten, liten stig fram till datorn. Sen vanlig städning.
Trots dessa aktiviteter lyckades Jojje somna i famnen. Jag försökte verkligen hålla honom vaken till efter tio iallafall, så han kunde äta massor och sen sova lääänge. Men det gick inte.
Så vad ska jag göra nu när lillen sover som en stock? Ingen idé att lägga mig, han åt för flera timmar sedan så han vaknar nog snart och är hungrig. Har rengjort ansiktet noga, använt tandtråd och plockat ögonbrynen.
Sånt jag aldrig hinner annars, med andra ord. Vad finns det mer jag aldrig hinner göra, som inte har med städning att göra?
Herregud, vad hade jag för liv förut egentligen... Kommer inte på något. Får väl surfa lite mer än vanligt, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0