Aoouch!

Aj, aj, aj, min rygg. Dom där 5,3 kg märks i nacken och ryggen när man går runt med honom i selen hela dagarna. Behöver en ordentlig massage.
Brukar tvinga Dimman att massera nacken, han avskyr det och det slutar med att jag sitter och funderar över varför jag vill plåga mig själv så. Det gör ONT! Tänk att vara ihop med en massör... Mmm. Fast det skulle kanske vara tråkigt att ta med sig jobbet hem för honom. Men ändå, ibland skulle man ju få lite. Säkert.
Nej, jag är nöjd med Dimman ändå. Trots att han är kass på massage är han världens bästa. Glömmer nog att berätta det för honom nuförtiden bara.

Nu har Jojje somnat, klockan åtta är ju en helt ok tid för honom att somna. Och det hade jag säkert varit glad över om det inte var så att jag vet att det är en tillfällighet. Ingen rutin, för det har han inga. Vet inte hur jag ska ge honom det heller. Han vaknar snart och skriker efter mat och somnar för natten gör han nog tidigaste vid halv elva... Jag LÄNGTAR efter rutiner! Somna sju till sju. Lagom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0