En helt vanlig tisdag

Trots en gnällig natt känner jag mig väldigt energisk idag! Kanske beror på att jag läste vimmelmammans blogg precis när jag vaknade... Då känner man genast att det finns lite mindre att gnälla över.
Min lilla älskling sover just nu. Nä, inte längre hörde jag nu! En liten söt nysning väckte honom, haha :)
Snart ska han få mat av pappa för första gången! Stackars min stora älskling, han har skadat nacken på nåt sätt och kan knappt vända sig om. Det ser ganska roligt ut.
Vädret är skit som det ska vara vid denna tiden på året. Eftersom Georgos är feberfri (tror jag) så hoppas jag på uppehåll så man kan komma ut lite. Har inte varit på promenad på flera dagar nu, och det kan vara bra med lite luft. Å andra sidan så kan det vara bra att jag stannar hemma eftersom jag bara gör slut på pengar om jag går till typ Backaplan... Lyxproblem.

Det ringde från Drottning Silvias barnsjukhus precis, och vi fick en återbudstid för hans hjärtundersökning! Redan på torsdag klockan 16 ska vi dit! Det känns riktigt skönt att få det gjort så man vet om det är något.

Nej  nu är det dags för att laga middag. Det står fiskgratäng på menyn idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0