God morgon

Härlig morgon det har varit idag! Går runt och njuter med Jojje i bärselen och lyssnar på ipoden. Har på Stjärnor på is i bakgrunden men det verkar inte vara någon höjdare. Tacka vet jag Idol! Äntligen åkte Jesper ut, tycker inte han har något där att göra. Nu är det bara Johan, Yazmina, Lars och Robin som ska ut innan jag är nöjd. Fattigt startfält detta året, enligt mig.

Haft en skön långhelg, trots att det bara är lördag känns det som att helgen borde vara slut nu. Kan kanske ha nåt att göra med att jag alltid är hemma nuförtiden?
Dimman var ledig i onsdags, då var vi på banken eftersom ett av våra lån går ut nu... Vilken tajming. Men det var inte så farligt som vi trodde. Öppnade ett konto till Jojje också! Hoppas kunna ge honom en bra present på 18-årsdagen :)
Sen åt vi middag med mamma, hur gott som helst! Min favorit när jag bodde hemma, currykyckling.
I torsdags var jag ensam på dagen med prinsen, det var massa möten på Volvo. På kvällen tog vi en långpromenad med Kristian och Maria, med lite avbrott dock eftersom det skreks nåt vansinnigt från vagnen :) Men det var ingenting ett bröst inte kunde fixa!
Igår var det dags att fira Pondikoula som fyllt ett år. Pondikoula betyder typ lilla musen och det har vi kallat henne i ett år nu eftersom namnet inte bestämdes förrän efter ett tag. Hon heter egentligen Stella Evelina, så fint tycker jag! Hon fick söta kläder från Zara, det finns hur mycket gulliga kläder som helst där! Mest till tjejer, men får ju hålla oss till killavdelningen än så länge :)

Ikäll är det ju dags för Sverigematch, och Nico och Daniella kommer hit och gör oss sällskap! Mycket trevligt :) Ska försöka härma mammas kyckling, vi får väl se hur det går med den saken. Ska försöka komma iväg och handla lite sen när Dimman kommer hem. Ska fira min mormor imorgon, hon har fyllt 76! Ska köpa någon fin kofta eller nåt till henne.
Ska gå och försöka hinna sminka mig innan han vaknar här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0