Höstbröllop

Vilket riktigt skitväder det är ute. Brukar vara en av dom som tycker att det är så mysigt att sitta inne och tända ljus och grejer, men nu är det bara irriterande. Höstväder ska vara strålande sol, kallt så att det blir rök när man andas och massa gula och röda löv.

Vi diskuterade giftermål häromdagen. Det är ju sedan länge bestämt att vi ska gifta oss. Eftersom vi är förlovade. Och det ska ske först och främst i Grekland, vilket är jättemysigt på alla sätt. Men det finns många nackdelar; det ska ju vara traditionellt så jag och Dimman kan inte bestämma exakt hur vi vill ha det, det kommer massa folk jag inte känner, det är typ 45 grader varmt, jag kan inte få med alla från Sverige som jag vill ha med på bröllopet, osv. Så då har vi kommit fram till att gifta oss i Sverige också!
Och om vi gifter oss till sommaren i Grekland, vill jag inte att det ska gå för lång tid till nästa bröllop, så jag tänkte till hösten. Kanske slutet på september, början av oktober. För jag vill ju ha det där perfekta höstvädret! Med massa fina löv som dekorationer plus att det är ju alltid kul att gå på fest även på "lågsäsong"!
Men det kan ju lika gärna bli likadant som idag, bara en massa regn och blåst.
Jaja, det finns ju en del tid kvar tills dess att planera allt.

Kommentarer
Postat av: Anna

behöver du då en fotograf så har jag ett litet tips till dig på en som e jätte duktig. gå in på www.madelenel.blogg.se



Hon har tagit vårar bröllopskort plus alla kort på våran dotter å hon e så duktig. bara ett litet tips.



höst bröllop e ju så fina dessutom.

2008-10-13 @ 18:07:16
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Anna

nähää! jag vill ju!! puss

2008-10-13 @ 21:19:10
URL: http://annajunkvist.blogspot.com
Postat av: Anna

Jaha nä jag tänkte bara om din kompis ville vara gäst å bara fota för skoj skull å sen ha en fotograf oxå. Men d e ju klart kompisen ska göra då roligt när nån man känner tar fotona.



operationen gick jätte bra förresten =)

2008-10-13 @ 21:59:05
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0