It's friday!

Igår var vi på pokerkväll ett par hus bort, det var kul! Var jättelängesen jag spelade poker, nästan ett år sen! Mycket trevligt :) Jojje var med och förgyllde tillvaron med hans skrik :) Han hade nog lite ont i magen igår kväll, i kombination med övertrötthet blir det lite skrikigt...
Han sov dock bra inatt, måste komma på hur jag ska få honom att sova själv bara. Han ligger bredvid mig och jag vaknar alltid med en sån jäkla ryggvärk.
Det blixtrade nåt vansinnigt igår också, höll på i flera timmar. Tycker det är supermysigt med åskväder, men bara om man är inomhus, myser under en filt och man är säker på att det är lååångt borta! Helst ska det ösregna också.

Idag är vi ensamma igen, Dimman är på någon slags konferens. Just nu är jag den enda som är vaken, jippi! Och vad ägnar jag tiden åt då? Jo, sitter vid datorn... Suck. Borde göra nåt vettigt kanske, men orkar inte. Dimman ska på pokerkväll idag också, så vi får se vad vi andra i familjen hittar på.

Ska kanske passa på att färga ögonbrynen?

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej jag tyckte inte han störde alls, värre har man ju hört :)

2008-10-03 @ 18:38:51
URL: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0