Slapp och sjuk

Idag har varit den slappaste dagen på väääldigt länge. Lillen är sjuk, har lite högre feber idag än igår så han är ganska slö och lite gnällig. Man vill bara krama honom hela tiden och göra honom frisk. Inatt var han så himla varm, fick badda pannan med iskallt vatten och moderskänslorna bara vällde fram :)
Önskar bara att han blir frisk snart.

Just nu är Dimman på grekiska föreningen och kollar på sitt favoritlag i grekiska ligan, Paok. Det betyder att jag får souvlaki när han kommer hem, wii! Det är gott. Godare i Sverige än i Grekland enligt mig, eftersom dom envisas med dom där fettbitarna som förstör allting. Vilka minnen jag kommer att tänka på, varje gång vi varit nere i Grekland och är på väg hem på kvällarna/nätterna, går vi förbi ett litet souvlakiställe nära lägenheten. Det var så mysigt att gå genom stan alla varma nätter, höra alla skratt och tjoanden och glufsa i sig souvlaki :)

Har kokat min nyinköpta bröstpump så nu är jag redo att gå ut och festa! Nä, skoja bara, men lämna honom till mamma och pappa då och då. Och speciellt att låta Dimman mata ibland så man får sova flera timmar i sträck!

Vardagslyx har fått en annan mening nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0