Söndag

Då var det söndag kväll igen. Men utan ångest, Dimman är nämligen ledig hela nästa vecka! Inte av någon bra anledning direkt... Ju mer han är hemma, desto sämre går det ju för Volvo.
Men jag tänker vara glad iallafall. Massa mys!

I fredags hade vi en trevlig kväll hemma hos familjen Junkvist, där vi åt god, god mat och lät killarna vinna på När & fjärran! Igår var mamma, pappa och Henke här, det blev pizza och poker :) Var på Oliwers 1-årskalas på dagen också, och åt massa gott! Hembakad tårta och bullar... Mmm.
Och som en trevlig bonus efter en gnällig kväll sov lilleman nästan åtta hela timmar i sträck! Iof på mitt bröst, men ändå! Han har ett omättligt behov av närhet den killen... På gott och ont :) Men hur ska man kunna neka till att ha honom så nära och mysa?

Idag kom Anna och Amie förbi med smörgåstårta och blåbärscheesecake! Egentligen borde jag inte äta räkor när jag ammar, men eftersom det är så gott tänkte jag att lite kunde väl inte skada... Det fick jag bittert ångra senare ikväll. Nyss hemkomna från söndagsmiddag hos föräldrarna (mycket familj i helgen) så har han gnällt mest hela kvällen stackarn. Nu sover han iallafall gott i bilstolen men det blir väl ramaskri när vi tar upp honom. I värsta fall så får jag sova med honom på bröstet inatt igen. Bara han sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0