Blir av med jobbet

Jaha, då har man fått sparken då. Eller ja, inte riktigt än, men med tanke på nyheterna från Volvo idag så ser det inte ljust ut på Kameruns avbytarbänk om man säger så.
Såå... Det betyder att jag har lite längre tid på mig än alla andra att söka jobb, eftersom jag är mammaledig i åtminstone ett år till. Vet inte om det är en nackdel kanske, då har ju typ tusen andra redan sökt och fått dom jobben som finns i Göteborg. Då får jag helt enkelt börja plugga. Har en liiiten idé om vad, men ska ta reda på lite mer först. Men det låter kul!
Jag och Anna får väl starta eget om alla jobben tar slut :)

Men men, ingen idé att deppa. Nu är det som det är, och förhoppningsvis har Dimman jobbet kvar iallafall och det klarar vi väl oss på i värsta fall. Skulle han också få gå, då kommer jag bli stirrig på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0