Hemma igen

Då var dagens promenad avklarad! Har hämtat ut några böcker jag beställde, även en till Dimman som är helt inne på svampplockning :) Han är lite konstig ibland. Snöar han in på nåt, då fastnar han verkligen för det! En kort period, sen är det nåt annat. Tur att det inte gäller mig.
Ska ut på flera promenader idag, så förhoppningsvis kommer jag i mina gamla byxor om några veckor.
Senare idag är det spa-party! Tror inte direkt jag har tid eller användning för massa oljor och fotbad och så, men det är kul att kolla.

Har kommit på att man har massa tid att läsa när man ammar. Har plöjt några böcker, och massa tidningar givetvis, och fler ligger på hög vid amningsplatsen i soffan. Alltid lär man sig nåt.
Nu måste jag gå och sminka över mina mörka ringar under ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0