Jag hann!

Lite goda nyheter för att väga upp dom förra dåliga; Jag har lyckats äta middag i fred för första gången på 25 dagar! Wohoo!
Eller middag och middag... Gick för att köpa mat förut och det blev grillad kyckling och potatissallad med en massa fruktsoda till, haha! Men gott var det, och det är ju faktiskt fredag. Och gubben sover så gott i vagnen så. Så nu får jag passa på att surfa lite innan han vaknar, städat har jag redan hunnit med idag. Ska läsa lite tidningar jag köpte också. Måste ju hålla sig á jour med kändisar, modetrender och annat fast att man är mamma och bara kan ha mammabyxor.
Det måste vara därför det heter mammabyxor förresten, för att dom allra flesta måste använda dom när dom väl blivit mammor också.
Såg ett par snygga jeans på H&M som jag ska köpa. Med mina rabatter kostar dom bara 98 kr. Som hittat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0