Jag kan trösta min son!

Vi var lite crazy idag och handlade på Bäckebol istället för på Backaplan. Det är verkligen så mycket fräschare där. Men iallafall, efter handlingen skulle vi äta fish´n chips och då vaknar lillkillen såklart i kön. Och jag har en sån ångest för att han ska skrika offentligt eftersom jag inte vet hur jag ska trösta honom om jag inte ger honom mat! Men så tar jag upp honom och då lugnar han sig och somnar om. Utan bröst, bara genom att vara i famnen :)
Då var jag nöjd.

Nu sover han fortfarande, efter typ tre timmar. Och så mycket som jag klagar på att han sover så lite så måste jag vara störd om jag tänker att jag kanske ska väcka honom så han inte är hungrig :) Det ska jag inte såklart, men ju mer han är vaken på dagen desto mer sover han på natten, kanske? Jag vet inte. Känns logiskt.

Jag svamlar mycket nuförtiden. Folk säger att man gör det när man ammar och jag kan inte säga emot, jag har blivit helsnurrig den sista tiden. Dessutom är jag nästan blind, men jag vet inte om det ingår i amningsgrejen.


Kommentarer
Postat av: Anna

oooh känner igen de där me snurrigheten!!! vill träffa er snart igen. saknar redan!!!!



ska se den där ps i love you idag...

kan tipsa om filmen kärlek på manhattan med, eller griffin and phoenix som den också heter...

den e ungefär likadan!!

puss

2008-09-07 @ 09:33:37
URL: http://annajunkvist.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej! Smygläser din blogg...kanske inte så mycket i smyg nu längre hehe men men...ville bara säga att mina barn har varit så att ju mer dom sovit på dan desto bättre har dom sovit på natten, värt ett försök!! Jag lovar :-) Grattis till eran söte...Kram Helena (Annas kompis :-)

2008-09-07 @ 21:29:26
URL: http://burnisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0