Måndag

Måndag. Det borde vara ångestfullt, men icke! Har haft en underbar helg med mina två älsklingar. Eftersom Dimman var ledig i hela fyra dagar har vi hunnit mysa en hel del.

Var förbi Ikea häromdagen, men blev lite besviken. Trodde dom skulle ha gjort en massa nya rum nu när katalogen är ny och så... Men men. Det är ju inte så att man kommer därifrån tomhänt ändå :)

Gjorde ett misstag på kvällen - åt hemmagjord pizza. BIG mistake! Sova inte många minuter den natten. Men det kopplade jag inte riktigt då, så dagen efter åt jag resterna. Kvällen blev lagom skrikig. Så en hel herrgårdsost på pizzan är inte att rekommendera om man ska dela med sig av sin bröstmjölk.

Nu har han däremot - ta i trä - sovit ganska bra i ett par dagar. Ska inte äta mjölkprodukter nu tänkte jag. Får se hur det går.

Snart är det Top model. Synd att det krockar med Will & Grace...
Japp. Så spännande har jag det här hemma.
Ska nog gå ut på en långpromenad så jag får lite syre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0