Namnproblem

Idag fick vi tummen ur och fyllde i namnpappren till Skattemyndigheten. Karl Georgios Ågren Panidis. Haha, en härlig blandning det där! Jojje, rätt och slätt. Fast jag har nog bara kallat honom Gubben hittills. Lite fantasilöst. Men jag kommer nog på nåt bra smeknamn på honom med tiden.
Det var nära att vi spårade ut lite och tog några namn till, typ som Phoebe i Vänner när hon ska byta namn :) Men det är ju ingen kung vi pratar om med 13 förnamn. Bara världens bästa prins :)
Ska ta en bra bild som vi kan använda till hans födelseannons i GP också. Han är lite jobbig bara när man ska ta kort, han rynkar hela pannan och ser väldigt bekymrad ut. Bäst att ta när han precis har vaknat och är helt avslappnad.

Nu måste jag passa på att ta en dusch medans Dimman är hemma. Kan liksom inte det annars... Om jag inte vill lyssna på fem minuters skrik tills han blir blå, och det vill jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0