På min vakt

Känner mig härligt avslappnad för första gången på länge. Gubben somnade efter bara nån minuts sugande och jag hade förberett mig på kanske 45 min... Så nu ligger han och sover och jag ligger pigg här bredvid och skrattar åt hans små nervryckningar :)
Så skönt när man inte bryr sig om han vaknar när som helst, istället för ibland när man bara vill att han ska sova och försöker göra allt man vill på 5 minuter och stressar runt som en gnu.

Såg såklart på Idol ikväll. Det är som ett gift. Fick rysningar över hela kroppen när Alice sjöng! Tycker att hon är lite väl gullig, men en sån klar och helt underbar röst! Missade dom sista men men. Det blir nog bra till slut.
Tycker för övrigt att det var synd att grek-Alexander inte gick vidare, tycker han var helskön.
Nog med Idol-analyserande, kanske är bäst att få lite sömn innan det är kört.

Imorgon står faderskapsintygande på schemat. Vi ska alltså till familjerättsbyrån och lova att det är Dimman som är pappa till Georgios.
Det kommer dom ALDRIG att tro när dom ser honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0