Så trött, så trött

Ouff.
Man är sådär pigg efter 2,5 timmars väldigt lätt sömn på ett dygn. Han ville helt enkelt inte sova inatt. Han var väldigt snäll på dagen iallafall, en hel dag med att bli omkringkastad till hundra olika människor och knappt ett knyst. Det är bra! Vill inte ha en 13-årig mammagris... eller det kanske hade varit mysigt, jag vet inte :)

Nu sover han iallafall lite, men det kan inte jag göra, såklart. Var så hungrig att jag svalt en stund för mig själv i sängen. Det är ganska mysigt att sitta lite vid datorn med en kopp te och ostmackor. Och smultronkex!
Dimman var uppe klockan sex idag och gick till jobbet, så förhoppningsvis kommer han hem tidigare ikväll. Skönt. Under dagen ska jag försöka hinna med att: Sova lite när han sover, fixa foton jag ska framkalla på nätet, läsa klart dom tidningarna jag börjat med och lära min son att säga mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0