Snart bvc

Nu sitter jag med dunderklumpen i famnen, var nämligen och lånade en bärsele i fredags! En underbar uppfinning som gör att jag numera kan äta, plocka och blogga lite hur jag vill när Dimman är på jobbet och klumpen vill bli buren.
Han gillar den inte alltid, men nu somnade han till exempel i den så jag hoppas att han fortsätter med det ikväll.
Idag ska vi till bvc och kolla hur mycket han väger, det var ju två veckor sen sist då han vägde 4080 gr. Min gissning idag: 4500 gr. Ungefär. Det känns i axlarna iallafall :)

Efter en vecka utan mjölkprodukter, för att kolla om hans magknip berodde på det, började jag äta sånt igår igen för att se om han skrek mer än vanligt. Vilken njutning att äta mina ostmackor på morgonen, och en stor kopp härlig Earl grey med mjölk i, mmm! Han var lugn i stort sett hela dagen men när Dimman var och kollade på fotboll hela kvällen passade han såklart på att träna lungorna en del. Hoppas inte det berodde på mjölken, men får fråga om det idag. Har en helt grym barnmorska som tycker att vi sköter om honom så bra :)

Nej nu måste vi gå snart, tar ju lite längre tid när man har med sig en extra familjemedlem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0