Tårtgalen

Idag tittade Mitsos och Carolina förbi för att se underverket :) Deras lilla Stella har blivit så stor, ett helt år snart! Glad är hon hela tiden också.
Det är inte klokt vad mycket tårta man äter nuförtiden. Har hela frysen full med olika Almondytårtor eftersom vi fick en hel drös av min farbrors tjej Camilla som jobbar där. Inte helt fel tjej att känna när man är nyss hemkommen från BB :)

Snart tänkte vi åka till mina föräldrar, men kors i taket så sover han fortfarande efter två timmar. Funderar på att väcka honom men vill inte att han ska bli otrygg eller nåt...
Roar mig med att beställa böcker på nätet och ska beställa canvastavlor också någon dag. När jag väl kan bestämma mig för vilka kort jag vill använda! Har redan runt elvatusen bilder så det finns en del att välja bland... Ska framkalla en drös imorgon också.
Tanken är att vi ska skicka ner massa bilder till Dimmans släkt i Grekland, men han vågar nog inte riktigt det eftersom Jojje är totalt olik honom!
Får zooma in gropen i hakan ordentligt, det är nog enda tecknet på att det är Dimmans barn :)



Ja, just på denna bild saknas grop i hakan, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0