Top model-kompis

Tjohoo, jag har äntligen hunnit med att beställa lite bilder! Nu kommer 300 bilder hem i brevlådan om ett par dagar :) Nu ska jag bara ha tid med att göra nåt med dom också...
Postfoto is the place jag beställer från. Verkar som att många har problem med dom, men jag har bara varit nöjd.

Efter ett par kaotiska dygn hade vi det ganska mysigt igår, lilla gubben och jag. Var ute i flera timmar med vagnen igår, köpte massa godis och kollade på Top model tillsammans. Vet inte riktigt hur det kommer påverka honom i framtiden att ha sett så mycket Project runway och Top model som han har gjort, men den som lever får se. Han kanske kommer hem och presenterar sin pojkvän om 18 år :)



Han växer så det knakar också. Snart är denna söta ko-pyjamasen för liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0