Try again

Har cirka sjutusen utkast här på bloggen vid det här laget. Börjar skriva, antingen när jag ammar eller när jag tror att han somnat. Men helt plötsligt hör man MUÄÄÄH och då är det bara att ge upp.
Så nu försöker jag igen! För nu är ju Dimman hemma och kan göra sin beskärda del :)

Så vad har hänt sen sist? Kräftskivan of the century, massa bebisbesök, lite shopping, bebismys och en hel del bebisskrik! Haha, fick köra iväg stackars Amie häromdagen när han fick skrikpanik så jag kunde gå och lägga mig med honom. Får ta igen det en annan gång.

Igår var Dimman ledig från jobbet så vi åkte in till stan och gick runt. Det var en helt perfekt höstdag! Strålande sol, ganska kallt i luften och så luktar det sådär gott. Där gick vi i timmar och puttade på barnvagnen där Jojje sov så gott :) Och av någon konstig anledning åt vi glass.
Shoppade loss på Lagerhaus, bland annat en jättefin fruktskål, ett snyggt tidningsställ och en salladsskål i perfekt storlek!
Ska fortsätta handla idag, hoppas jag :) Vi ska nämligen iväg till Ikea snart efter amning och sånt. Har funderat ut lite hur jag vill ha det här hemma. Tycker att våra möbler är fina men eftersom jag är lite smått allergisk mot det mesta vad tavlor heter så ser det ganska opersonligt ut. Ska ändra färgteman och lägga till små detaljer här hemma. Har lite idéer :)

Ska lägga upp lite foton senare, det var ju ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: jennypenny

Hej=)

Är inne och läser din blogg titt som tätt=) Roligt att läsa hur andra har det dom första bebis veckorna oxå=)

tycker din blogg är så fin! Hur gör du för att få upp bilderna så där så dom ligger lite omlott?



Och han e ju bedårande din son oxå!



Kram Jenny

2008-09-19 @ 14:22:24
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0