Helgen som var.

Håhåjaja.
Sitter proppmätt i soffan och flyter ut över kuddarna känner jag. Har ätit mycket och gott! Anna och Daniel kom förbi och åt Carbonara med vitlöksbröd. Sen hade jag lovat Dimman att han skulle få Budapestlängd till efterrätt... Jag gillar inte ens det speciellt mycket, men tog ändå. Jaja. Måste ju fylla ut huden på magen, liksom :)
Sen lite godis på det. Lagom!

Har fått mig värsta träningspasset idag, Dimman hjälpte pappa med deras nya altan, den elfte typ, och jag skulle gå till Ica Maxi och handla.På ditvägen var det lugnt. Men det blåste som FAN ute och på hemvägen... Jag skojar inte när jag säger att jag typ låg mot vagnen och putte på och ändå kom jag knappt framåt! Det var fruktansvärt, jag ville bara ge upp och lägga mig ner. Helt svettig, men eftersom jag är så förkyld just nu ville jag inte dra ner jackan... Jaja, i-landsproblem.

Igår hängde vi med Tomas och hans bror på dagen, sen åkte vi allihop ut till Hönö och kompisarna där och grillade! Det var gott, härligt väder var det också. När det var vindstilla iallafall. Sen var jag ensam på kvällen för Dimman gick ut med dom.

Kort vecka för Dimman, det är skönt. Har tänkt åka till Ikea i veckan, behöver servetter... Och man behöver ju alltid något mer! Och nästa vecka igen börjar jag ju skolan! Oj oj oj... Spännande! Längtar efter min väska med smink :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0