Jag har visitkort.

Idag har jag haft fullt upp. Har faktiskt nyss pustat ut efter att ha blivit klar med veckans läxor som ska in imorgon; Delrapport på 8 sidor, ansökningsbrev och visitkort.
Jag har visitkort! Den ni. Men bara tillfälliga, eftersom jag inte är färdigutbildad än får jag bara skriva "makeupartist" istället för prof. dipl. makeupartist som jag SKA bli, hoppas jag. Krävs en del MVG:n men det ska jag nog klara. Det MÅSTE jag klara!
Men iallafall, visitkort. Känns bra! Och klurig som jag var, skrev jag Sandra Ågren Panidis på korten, eftersom jag byter efternamn i sommar och dom som jag eventuellt jobbar med nu måste ju kunna känna igen mitt namn även efter jag kommit hem från Grekland :)

I skolan idag övad vi på att göra "Perfekt mun". Det är precis som det låter, en perfekt mun helt enkelt. Men nejdå, det är INTE enkelt! Snarare helt omöjligt. Varenda kant ska vara rak och knivskarp, inte en millimeter får vara fel och så stadig på handen kan man ju omöjligt vara. Ja vi får se hur detta kommer gå... fick öva på Anna idag iallafall. Det kommer krävas mer övning, kan jag säga.

Detta är inte en "perfekt mun"... suck.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Nya kort?

2009-04-29 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0