Ont, det gör ont men solen skiner!

Aj, aj mitt huvud. Bara att bita ihop.

Idag ska Elna från babymassagen komma hit med lilla Isak så ska vi prata om kuren... Hon ska börja idag och jag ska försöka hjälpa :)
Hade tänkt att baka muffins innan det men vi får se om jag kanske går och lägger mig en stund när D gått upp.

Har inte vaknat en enda gång inatt! Även om G sover bra brukar jag vakna flera ggr från 5, 6 på morgonen och lyssna. Men idag vaknade jag av lite "prat" från godingens rum vid 7.35. Härligt! Behövdes.

Solen skiner och det är 9 grader i skuggan. Bara att njuta så gott det går! Ska sätta mig med en stor kopp te och GP vid borde med G som får äta lite plockmat. Så kanske jag hinner några sidor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0