Slappsurfar

Sitter uppe alldeles för sent och funderar på bröllopsinbjudningarna. Ingenting jag funderade särskilt mycket på innan, men drömde om det inatt och har nu lite ångest! Att det finns så mycket olika sätt att skriva en inbjudan... Suck.
Men har faktiskt fått lite gjort idag! Köpt en TAPET faktiskt som jag ska använda, hihi. Den var ganska dyr men det hade antagligen blivit ännu dyrare att köpa korten styckvis. Och jag vill pilla själv!

Ingen som skriver kommentarer nästan nuförtiden, tråkigt. Gör gärna det :)
Men helst inte om ni vill klaga på sömnmetoder. Det får ni diskutera någon annanstans.

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och förhoppningsvis vara frisk och kry när jag vaknar av Jojjes sköna stämma imorgon!

Puzzzåkram!
(Dimman har smittat mig med Lilla Al-Fadji... Helt ärligt så börjar han våra samtal nuförtiden med "shudeludeludeluuu little lady"... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0