The long friday

Ahh, än en gång njuter jag av min ensamhet! Dimman har dragit med sig Daniel på en långpromenad så nu har jag fått äta frukost utan att behöva ha ögon i nacken samtidigt. Underbart!
 Vardagslyx :)

Igår var jag ju i Kungälv på släktkalas, stackars Jojje blev väldigt ledsen i början. Han blir ofta det när det kommer mycket nya människor på samma gång, det är lättare för honom när han får vänja sig vid en och en :) Men efter en stund blev det bra som tur var! Åttamånadersångest, har jag hört...
Han somnade gott i bilen på hemvägen och det är så skönt att bara kunna lägga ner honom och så somnar han direkt. Ingen ramsa ens :)

 
Från badstunden igår. MYS!

Nu ska jag snart ut och olja utemöblerna, Dimman slipade ju dom igår så nu är dom som nya! Längtar tills man kan sitta där och ta en morgonfrappé i solen :) Lite kallt än för det, iallafall klockan åtta på morognen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0