Tidsbrist

Usch det är segt just nu.
Jag är sjuk, det är heldagar i skolan och jag ser inte Dimman och knappt Jojje heller för den delen. Men men. Känns jobbigare när man är seg i huvudet av allt snor.

Nä, lite positiv attityd skulle nog inte skada.


Har faktiskt skitkul på skolan! Lär oss massa saker varje dag, timmarna går så snabbt att man knappt hinner med. Varje dag börjar med en eller ett par timmars teori och sedan sminkar vi varandra med alla moment vi lärt oss dittills. Känns grymt bra! Men börjar redan få prestationsångest över praktiken vi kommer göra framöver... jaja, så är det att vara perfektionist :/

I lördags firade vi mamma som fyllde 47 i söndags! God mat och sen lämnade vi G där medans vi åkte iväg och firade den grekiska påsken. I söndags tog vi med oss ett kompani och gick på husvisning i Kungälv! Spännande. Har inte pratat med mäklaren än, men vi får väl se hur det blir... Det  finns mycket att tänka på när det gäller det.

Nu måste jag fortsätta med min läxa... mina läxOR rättare sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0