Var är min sol?

Jag blev lovad 14 grader och sol idag. Dom sa det!
Nu är det istället mulet, grått och kallt. Suck.

Vaknade med världens smärta i halsen, kunde inte svälja min saliv så illa var det. Men en kopp te senare så känns det bättre. Planerna för idag är inte många. Måste köpa en tvättpåse (spännande!) men orkar inte ge mig ut idag. Har varit ute trots sjukdom men det blir ju inte bättre av det direkt, tvärtom. Ska ta det lugnt idag, åka med bilen och handla lite kanske.

Hinner kanske kanske kolla lite bloggar nu innan G ska gå upp. Tråkigt inlägg det blev! Bättring till nästa gång. Kan lova att speciellt en bild blir kul. För er, inte för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0