Våran vårdag

Glömde ju bort mitt håravfall... 25 centimeter bort, bort bort! Så himla skönt. Men nu försvann ju dom blonda topparna så  nu ser jag ganska råttfärgad ut i hela håret... Usch. Men det går ju att ordna ganska lätt.

Så här ser jag ut i håret nu. Med min lilla tuffing.




Idag har vi haft besök av en gammal jobbarkompis med tjej och barn, mycket trevligt och det var våran tur att bjuda på lunch. Hade lite svårt att komma på nåt bra men trots glaslarmen blev det kycklingfajitas! det var supergott (om man får säga så själv), strimlad kyckling med fajitakryddning, lök och paprika i ihoprullade wraps som gratineras med massa ost på i ugnen. Till det blev det fräscht med sallad, tacosåser och massa gräddfil :)
Fick prova på nåt nytt också, fick påskkaffe och påskté i present tillsammans med tunnbrödsknäcke doppade i apelsinchoklad! Supergott, och definitivt inget jag hade köpt själv, om man säger så.
Sen fick vi till slut monterat våran nya bilstol, usch vad tiden går fort. Den lilla, lilla bebisstolen till en stor killes bilstol!



Mina killar. (Här hade jag gjort ett hjärta om jag visste hur man gjorde det...)


Kommentarer
Postat av: Anna

fint håret blev!! Skönt att bi av med slitna toppar!

Men det känns ju sååå kort efter!



VAd blev det för bilstol nudå? Nu e han stor lille busen! :)

Puss hjärtat

2009-04-04 @ 08:21:03
URL: http://annajunkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0