Doooown

Ingen rolig dag idag.
Var i Kungälv och mötte upp Anna för att ta reda på mer om företaget och hur vi ska gå tillväga osv... Det är inte riktigt uppmuntrande direkt! Känns inte som att staten gör det lätt för oss som vill starta eget. Krångel med ALLT och ingen som samarbetar! Och en liiiten miss på en kvart sisådär kan kosta oss våran grymma SGI.
Så nu känns som det att det lutar åt att vi skjuter upp det. Vi får se, jag är allmänt nere idag så det kanske låter annorlunda imorgon.

Ska försöka ta tag i lite grejer nu när lilleman sover. Måste ringa Sahlgrenska hud, Coop, babysimmet, banken och några band som hört av sig om bröllopet. Och så måste jag bestämma klänning typ denna veckan annars blir det för sent.
Plus att min fot is killing me, går som en tantoch det värker när jag bara sitter ner.
Suck.

Dagens klagan är över. För denna gången.
Ska städa nu. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0