Härlig dag!

Idag har varit en bra dag! Sovmorgon idag, är alltid skönt. God frukost och sedan lite Wii för att få upp flåset på morgonkvisten :)
Sedan begav vi oss in till stan där vi hämtade mina VIGSELRINGAR! Åhhh jag vill ha på mig dom nu direkt och hela, hela tiden! Men måste vänta 5 månader...
Kollade runt lite efter skor till oss båda, Dimman hittade ett par fina Tigerskor men vi ska till Lager 157 imorgon så vi kollar att dom inte finns där innan vi köper dom för fullpris här. Handlade lite och kollade efter en bra BH på Change. Killarna orkade inte vänta så jag får gå dit och prova i lugn och ro någon dag istället.
Sedan åt vi pizza och min syster kom och tittade på Melodifestivalen innan hon skulle jobba. Som croupier eller hur det nu stavas. Åt massor med onyttigt. Dimman var gullig och köpte ungefär ett kilo av mitt favoritgodis igår när han var iväg :) Knappt att jag orkar titta på det.

Sa jag förresten att jag köpte min brudklänning igår! WIIIIEE fan vad kul det är att stå helt utspökad i gräddbakelse :D
Ska dit på måndag så dom kan mäta mig och sy den perfekt efter mina former, hehe. Ickeexisterande sådana...
Iallafall är den superfin och jag är så himla nöjd.


Förväntansfull inför ringhämtningen...

Mitt knappt-kan-leva-utan-godis. Konstigt eftersom jag inte brukar gilla denna typ av godis men dom har hängt i ett bra tag nu. Är som sagt en superperiodare när det gäller godis! (Snyggaste skålen fick jag av kära HD & Freddan på surprisepartyt :D)

Mys med nakenfisen innan badet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0