Idag är ingen vanlig dag...

För idag är det min födelsedag!
Japp, har precis avnjutit frukost på sängen med mina två älsklingskillar :) Fick min första present från Jojje, ett jättefint halsband med ett hjärta. Åh min lilla sötis!

Igår var vi i stan och beställde våra vigselringar! Jag är mycket nöjd :D Sedan var jag iväg och kollade på lokalen vi ska ha och bokade den. Så nu är det bara att börja planera, ingen återvändo! På kvällen kom grannarna över på hallon och björnbärspaj och kollade (halvt) på Let's dance.

Ska snart gå och hämta Dimmans Alla hjärtans dag-present... Han kommer nog bli nöjd :)

Ha en bra dag allihop! Det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Nina J

Grattis!

Jag fyllde igår :)

2009-02-14 @ 11:29:42
URL: http://ninal.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0