Laila-diskriminering

Förresten, såg på Let's dance förut. Som jag brukar på fredagar. Och jag stör mig på att dom är så taskiga mot Laila! Hon är grym ju, ser ut som ett proffs och ändå får hon löjligt låga poäng. Visst, jag hejar på Morgan, men tycker att hon dansar bättre än honom faktiskt. Dessutom verkar det ju svårare att vara tjej i dom flesta danserna!
Tror juryn är rädda för att favorisera henne när det var så mycket snack om att han har lärt småbarn att dansa, eller vad det nu var...

Laila Bagge Foto: Linus Hallsenius/TV4

Kommentarer
Postat av: Sandra

I know!! Någon i juryn som henne samma poäng som Hasse Aro, som promenerade runt i hela dansen.. helt sjukt..

2009-02-09 @ 06:44:25
URL: http://indianer85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0