Myssöndag

Sitter och äter toast med jeans som är blöta upp till knäna, ungefär. Jag var hungrig :) Vi har varit på promenad med Kristian, Maria och Rocco till Backaplan där vi skulle handla lite. Sen blev det kaffe hos dom och då tog Maria lite bilder som jag lånar :)
En ny grym kamera har hon och jag kommer nog få tjata ett bra tag på Dimman om jag ska få en liknande... Men å andra sidan så fick han ett Wii av mig så jag ligger ju lite på plus, om man säger så. Å andra sidan ska jag bleka tänderna snart för x antal pengar så då blir det nog på minus igen... Får se vad vi ska göra för att lösa detta!

Mamma och pappa ligger väl och solar under palmerna nu. Suck, inte alls avundsjuk.

Snart är det babysim och snart börjar min sminkkurs och jag längtar såå! Till kursen, inte babysimmet. Den ska vi faktiskt inte fortsätta på. Vi åker och badar själva istället så får han lära sig att dyka när han blir stor!
Nä, på söndagar vill man slappa eller träffa folk och inte vara upplåst, utan kunna åka iväg till kompisar eller sitta och käka pizza framför en film. Tycker jag :)
Och Dimman håller med mig, såklart. Det gör han alltid, hehe.

Nä nu blev jag sugen på att antingen ta kort eller redigera dom.


Så här mysigt hade han det idag. Det tog inte lång tid innan dom små ögonlocken började säcka ihop :D

Kommentarer
Postat av: Anna

a de är segt att man alltid har en dag som man e upplåst på! Fast simmet har vart grymt utvecklande men detta e sista kursen vi går nu också på ett tag iaf.

Nu vill vi göra annat på torsdagar :)

2009-02-22 @ 19:52:17
URL: http://annajunkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0