Sjukling ska bli kurad

Har haft en bra helg, förutom att lilleman är toksjuk och så. Han har haft snuva, hosta och feber några dagar, nu är febern borta men hostan har blivit värre och nu rosslar och piper det när han andas. Stackars älsklingen.
Trots att jag tycker så synd om honom har jag bestämt mig för att han ska kuras! En sovkur står på schemat så fort han blir frisk. Äntligen ska vi få sova! Och han också.

I torsdags köpte våra grannar nya spel åt oss i Ullared och dom har blivit välanvända under helgen. Först i fredags på tacokväll hos mamma och pappa, och igår när Nicko och Daniella var här. Skitkul! På dagen var vi dessutom och kollade på bröllopsklänningar jag och Danni! Dom gifter sig en dag efter oss. Var på Remanns där dom var sådär trevliga, men det var ändå kul att titta på klänningar.
Har alltid tänkt att det inte är någon big deal att gifta sig, att inget kommer förändras men det var ändå häftigt och stort att se sig själv i klänningen och inse att "shit! vi ska faktiskt GIFTA oss!".
Roligt :)

Idag har Mitsos och Carolina varit här med lilla söta Evelina och så hade dom med sig semlor! Mums :) Fast inte mandelmassan.
Nu sitter jag för det mesta och läser sovkur-boken, hoppas det går bra. Förhoppningsvis tar det två-tre vaknätter innan han sover många timmar i sträck! Längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0