Supermätt

Åhh... min stackars mage.
Har precis haft tjejkväll (nåja, nästan...) med Amie, ätit currykyckling och chokladbanan med glass. Sprickfärdig! Men gott.

Borde antagligen gå och lägga mig nu, med tanke på att jag sov knappt tre timmar inatt. Men jag kan inte! Har utvecklat något slags sömnproblem. Kan inte sova på kvällarna längre. Förr somnade  jag på två röda, nu vänder jag mig fram och tillbaka och till slut tänker jag på saker jag inte borde tänka på... och då går det verkligen inte att somna!
Jaja. Skalägga mig och läsa lite tidningar kanske. Och kolla på tv.

Igår var en lycklig dag. Jojje tog flaskan! Yey! Det varade dock inte länge. Idag ville han inte mer. Han blev vansinnig och hans relation med flaskan är numera minst sagt frostig.
Suuuuuuuck...

Beställde ett andningslarm idag. Svindyrt var det. Men värt varenda öre om kuren lyckas få honom att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0