Trötter och Toker

Uoff... Det har varit en körig morgon och jag är trött.

Ska snart till Bvc och göra en läkarkontroll igen, sist upptäckte dom ju blåsljud på hjärtat så jag hoppas att det är borta nu.
Han är verkligen en aktiv kille nu, han gör allvarliga ansatser till att krypa nu och i sängen snurar han runt som en besatt! Igår när han skulle sova tog det så lång tid så jag kikade in och upptäckte att han låg åt helt motsatt håll med huvudet under täcket! Oj oj. Vände honom rätt och så gnällde han ett par minuter innan han somnade. Kollade ändå in när han somnat eftersom han brukar vända sig till rygg och ser att han vänt sig åt motsatt håll igen, mot kanten med ena benet helt ute mellan spjälorna under spjälskyddet! Hahaha, det såg så roligt ut och jag ville ta ett kort men ville ju inte att han skulle vakna. Fick vända honom igen och så sov han gott sen. Bara morgonen som strular som sagt.

Idag blir han 6 månader. Herregud, ett halvår! Kan inte fatta att han är så stor redan. Min lilla Toker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0