Trötter

Igår var en utmattande dag. Både psykiskt och fysiskt. Det krånglade med sömnen och samtidigt skulle jag ha 8 tjejer med bebisar här hemma en liten stund senare... Det löste sig såklart och vi hade jättetrevligt! Mysigt med massagestund för bebisarna och lite fika på det :)
Sedan skulle jag på FOTBOLLSTRÄNING! Ja ni läste rätt. Jag som inte rört mig snabbare än promenadtakt på år och dar, bokstavligt talat. Det var... hmm, utmattande, som sagt. men kul!
Jag ska ju spela fotbollscup på söndag med Amie och hennes jobb. Samma cup ska Dimman också vara med på med några killar så vi kommer hänga på Lundbystrand en del i helgen! Sen så fyller jag ju år på lördag också, så åker vi direkt till mamma och pappa efter all fotboll.

G sov iallafall jättebra inatt, det var skönt efter dagen. Lite snorig är han också men jag hoppas han blir frisk innan söndag så han kan gå på babysimmet, vi har ju redan missat två gånger och han verkar gilla det så mycket!

Nu måste jag ta tag i bröllopsfixeriet, inte långt kvar! (Enligt dom som vet är jag väldigt sent ute...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0