Brudklänningsspaning

Igår var vi i stan.
Vi åkte till Tonys högtidskläder där jag var häromkvällen med Daniella. Snacka om skillnad på service och service! Här var dom trevliga och hjälpsamma, till skillnad på Remanns där dom mest verkade tycka det var jobbigt att man var där, typ.
IALLAFALL.
Hittade fyra klänningar jag kärade ner mig i och igår tog jag med mig Dimman så han skulle få nåt att säga till om, jag vill gärna att han ska gilla klänningen jag har på mig! Han gillade två av dom, tyvärr inte min favorit men men. Vi får se vilken det blir till slut. Roligt är det iallafall att stå i såna maffiga (och dyra...) klänningar!

Nä nu ska jag inte svamla om det.
Igår var vi hos mamma och pappa, dom åkte till Thailand imorse och ville träffa oss (Jojje...) en sista gång. Staaackars dom... eller inte.
Jojje har varit så söt idag. Vi har busat massor och kanske var det därför läggningen gick bra ikväll! Han somnade på ett par minuter med endast lite, lite prat för sig själv :)
Lilla älsklingen.

Nu är det Melodifestivalen, popcorn och mys med tända ljus och min stora älskling i soffan medans snön stormar utanför fönstren.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja eller hur, det var utan blixt jag är super förtjust i kvällsbilder utan blixt. Är riktigt sugen på att gå ner till hamnen och fota, med stativ och grejer:)Var tydligen en bildstabilisator inbyggt i objektivet, bra grejer :)

2009-02-22 @ 11:03:25
URL: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0