Överraskningsfest och fotbollscup

Vilken helg!
I lördags fyllde jag ju år, som sagt. Gav Dimman ett Nintendo Wii på morgonen så vi spelade hela förmiddagen nästan. Sedan kom Nicko och Daniella och så skulle vi åka till fotbollscupen killarna skulle vara med på. Dom åkte ut tyvärr, men det är alltid kul att kolla på inomhusfotboll! Sen sa vi hejdå, skulle åka till Torslanda för en lugn födelsedagsmiddag hos mamma och pappa TRODDE JAG!
Skulle bara hämta Sara på klubbhuset i Torslanda och där var hela släkten och vänner!! Surprise!
Att Dimman skulle fixa en överraskningsfest till mig trodde jag aldrig, om jag ska vara ärlig. Men det gjorde han och det var så kul! Vi åt tacos och lite tårta, och jag drack för första gången (mer än ett glas vin) på typ ett och ett halvt år. Kan ju göra det nu när jag slutat nattamma :)

Jojje sov i ett annat rum i sin resesäng och vaknade inte av varken HÖG musik eller busvisslingar och sång :D
Duktig kille.
Fick massa fina presenter också; spa-besök på St Jörgens och Göteborgs day spa, tio Iittala Essence vinglas, smyckeshand, fotoalbum, id-smink, partytopp, halsband och tandblekning!! Tjoho!
Efter lite städning kom vi hem vid tretiden och det var inte kul att första gå upp vid 5 för att lugna G, och sen gå upp vid kvart över sju för att SPELA FOTBOLL!
Så jag spelade fotboll hela dagen på Lundbystrand (såg Anders Svensson, han hade nog hrt att vi skulle spela... ) och sen åkte vi hem och kompenserade med pizza. Gott! Mina lår var som eld kan jag säga, har inte rört mig what so ever på säkert två år och så spelar man fotboll i ett par timmar på det... Skadade foten också, säkert nån sträckning därinne.
Slappade och spelade Wii på kvällen, G skulle egentligen på babysim men är fortfarande sjuk, han är snorig och har feber nu. Att han inte bara kan bli frisk!

Inatt sov han från 20 till 6 på morgonen! Wiiiiiii!! Och idag har jag varit på möte med min och Annas jobbcoach Petra för att diskutera vårat företag och hur vi ska göra med det. Låter jobbigt men det ordnar sig säkert.
Nu ska jag gå och väcka min lilla älskling, ska lägga upp lite bilder från festen senare :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Han e gryyyym din Jojjeman!

Tänk att det fungerade så bra! En helt ny värld öppnar sig! Puss

2009-02-17 @ 08:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0