Utsövd (tro't eller ej)

Bästa natten hittills!
G somnade 20 (la iof ner honom 19.30 men han gnällde en stund...) och sen vaknade jag vid 6.30 igen! Hihi våran duktiga kille! 10,5 timmar! Otroligt. Sedan ville han iof inte somna om igen utan låg och gnällde ett bra tag fram och tillbaka innan vi tog upp honom vid 7.15. Sen somnade jag om lite till :)

Idag är D ledig! Tjoho! Just nu spelar han Wii, men snart ska vi bege oss till stan för att hämta ut hans vigselring som har kommit :) Sen ska vi äta på Jensens där en av oss äter gratis. Perfekt.

Börjar få lite ångest över alla pengar som bara rullar iväg. Kanske inte var så smart att köpa det där Wiiet men nu slipper jag iallafall Dimmans tjat... Och inte bara det. Ringar, klänning, babysim och snart ska jag betala min make-upkurs också... Aj, det svider.

Jaja. Vad gör det om 100 år?

Ikväll ska jag kanske möta upp Danni i stan för att kolla lite klänningar. Så roligt! Kul att ha en "medsyster" i allt detta, som förstår PRECIS vad jag går igenom med grekiska traditioner hit och dit och med greker överhuvudtaget! Hehe, snackar lite skit och så :)

Duschtime!

Kommentarer
Postat av: Anna

VAAA!!! sov han så länge! HERREGUD!!!!!

Asså jag e så jävla impad av denna kuren va!!

Ska tipsa om den till en kompis!

puss

2009-02-19 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0