Bröllopsprat

Usch, dagarna bara flyger iväg när man inte sover...
Kära lilla G har det inte lätt nu, nämligen. Vaknar och skriker i stort sett hela tiden. Tur att jag ska börja plugga till makeupartist snart så jag lär mig dölja dessa mööörka ringar under ögonen. Detta i kombination med svärföräldrarna på besök betyder att jag är trött.

Inte hänt så jättemycket i veckan, tagit det lugnt, shoppat litegrann, varit på öppna förskolan för första gången och så. Imorgon är det dags för andra gången på babysimmet, det var en höjdare! Han verkar gilla det som bara den. Men det var den natten sömnproblemen började så jag hoppas att det inte har med det att göra.
För en liten stund sedan vaknade han och gallskrek, sådär mycket att det tar typ 30 sekunder innan dom tar ett nytt andetag, och han var helt otröstlig. Vad man än gjorde bara skrek och skrek han. Nattskräck?
Till slut fick jag ta till knepet som alltid funkar; bröstet. men vad gör jag när han ska sluta? Vilket jag hoppas blir snart... Men antagligen får jag amma tills han är typ tjugo känns det som nu.

ääänyway.

Ska mysa lite med herr Panidis och fortsätta prata om bröllopet som vi har pratat om i stort sett hela kvällen. Vi har varit hos mina föräldrar med Dimmans föräldrar och ätit middag och så. Mycket att tänka på, många regler att följa... men det ska bli roligt! Opa!
Imorgon kanske jag tjuvkikar lite på klänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0