Lååång Let´s dancekväll

Idag har vi varit på babysimteori. Intressant med typ femtio bebisar som vill överrösta varandra i en liten lokal... Kul ska det bli att börja simma! Köpte söta små badbyxor också :)
Sedan ringde jag för att anmäla mig till den utbildningen jag ska gå, men det var redan fullt! What!? I april? Vad är det för planerande människor jag kan ha att göra med... Fick iallafall tid för en intervju om en och en halv vecka eftersom dom inte hade någon reserv än. Jaja, jag får väl nöja mig med det då. Suck. Jag hade verkligen sett fram emot detta och var bombsäker på att jag skulle vara den första att anmäla mig. Typ.

Tvingade resten av sällskapet att titta på Let´s Dance idag, det var väl sådär populärt. Jag tycker det är roligt att kolla på kändisar somska lära sig dansa, men jag kan hålla med om att det var några par för mycket.
Favoriter: Laila var grym, men man måste ju vara lite lokalpatriot och hålla på Morgan, han är ju grym! Sicka moves!

Imorgon ska vi på kalas och på kvällen - barnfritt? Vi får se. Jag är lite chicken.

Redigt illa mår jag nu iallafall. Och det lär inte bli smörpopcorn för mig på ett bra tag framöver, om man säger så.
Nä, ska joina min sovande man-to-be nu, roligare än så här blir det inte. Ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0