Lost

Har kollat på de senaste avsnitten och jag är fortfarande fast :) Det börjar bli bra mycket att hålla reda på nu, bara. Jag frågar Dimman, "va? vad var det där nu då?" och han säger "ingen aning" och så fortsätter vi titta. Det löser ju sig till slut.

Inatt har vi varit vakna mer än vi sovit, inte kul alls. Jojje är sjuk, har haft feber i några dagar och rejäl hosta och snuva vilket gör att det inte är så lätt att sova. Och jag som inte trodde att han kunde sova sämre, men tji fick jag!
Men nu har jag bestämt mig!
Vi ska kura honom á la Anna Wahlgren, det är många som inte gillar henne och hennes metoder men nu SKA vi få sova här hemma! Han ska bara bli frisk först. Och så ska jag köpa ett andningslarm (eller amningslarm som jag sa till mamma, hehe) eftersom han ska ligga på mage. Får ta några jobbiga nätter men sedan ska han sova som en prins. Och vi också.
Längtar redan. Hoppas det funkar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0