Nyshoppinggalen

Oj vilken kall dag det har varit idag! Minus 14 men med strålande sol och det är så skönt! Idag tog vi en lång promenad med Linda och Jonas till Backaplan, efter lite inspiration från mamma köpte jag mig en femårsdagbok. Kan vara roligt  att se vad man gjorde just samma dag fast för flera år sedan! Haha, låter kanske inte så roligt, men jag vill ändå ha ett ställe där jag kan skriva ner lite hur/var/när om Jojje och hans utveckling :)
Sedan smet jag och Linda in på Gina Tricot, dom måste ha den bästa rean av alla! Många kläder, inte bara XXS och XXL att välja mellan utan dom flesta storlekar finns, inte bara dom tråkigaste eller konstigaste kläderna som reas ut... med andra ord hittade jag en hel del! Men fick två fina tunikor, en långärmad tröja och en snygg, rutig skjortklänning för samma summa som En tröja skulle kostat i vanliga fall! Jag är nöjd :)
Fortsatte till H&M där vi köpte lite kläder till G, blev några tröjor, byxor, vantar och strumpor. Härlig promenad idag alltså! Det enda tråkiga var att jag fick sån sjuuuk skoskav, vi var på Freeport igår och jag köpte nya, snygga vinterskor... och det var inte så smart att börja deras liv hos mig med en tretimmarspromenad. Ont, ont, ont i hälarna. Jag gick som en handikappad.
Fick förresten äntligen köpt mina Marimekkoskålar från Ittala! Lyckliga jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0