Nytt år

Nyår i Kungälv igår! Var jättetrevligt, kände mig dock kassare och kassare ju längre kvällen gick så det var mindre roligt... Trodde ju att jag var frisk, men kanske var det skridskoåkningen på dagen som gjorde att förkylningen kom tillbaka. Rejält också! Är knockad idag, känns det som. Och då drack jag ett halvt glas vin igår :)
Åt så himla god mat, ska ta recepten av Anna sen, blir hungrig bara jag tänker på det! Träffade massa trevligt folk så det var lyckat. Vi stannade inte över natten som vi hade tänkte bara, jag kände att jag ville hem och kurera mig och vakna i min egen säng. Jojje hade nog klarat sig utmärkt även om vi sovit över, ju högre ljud runtomkring honom desto bättre, verkar det som. Vaknade och gnällde ett par gånger bara, och det är ju lyckat för att vara honom!
Usch, jag glömde helt bort kameran också, så jag har inte ett endaste kort från nyår 2008/09! Tråkigt, speciellt eftersom Jojje var så fin i sina nya kläder, jeans och skjorta.

Snart är det dags för sängen, Dimman har somnat i soffan för längesen som vanligt nuförtiden. Inte så konstigt kanske eftersom det är han som går upp med Georgos på mornarna. Önskar vi fick ordning på hans sömn lite mer så att alla blir nöjdare och gladare.
Har en stresskänsla i bröstet jämt nuförtiden. Så mycket att fixa och planera så att det inte blir något alls istället. Tänker mycket på företaget som jag och Anna ska starta, man vill ju att det ska bli så bra som möjligt! Mycket att fundera över, helt enkelt. Och utbildningen jag ska gå, kommer jag in? Har vi råd? Vad händer annars?
Och så hade jag ju tänkt ha 25-årsfest, men tiden bara rasar iväg och jag fattar inte hur det ska gå ihop! Fyller ju om en och en halv månad och det känns som att man är lite sent ute. Blir nog inte nån fest helt enkelt. Orkar inte, hinner inte. Tråkigt.
Plus två bröllop som bara väntar på att bli planerade... Åh, jag orkar inte ens tänka på det. Blir bara matt.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0