Så nervös

Snart, snart ska jag åka till stan för att gå på en intervju. För utbildningen på Makeupstudion! Kan inte tro att det är sant. Ringde för några dagar sen och då var ju kursen full. Men i lördags ringde hon och berättade att dom fått ett avhopp och att jag skulle på intervju redan på måndag, alltså idag.
Så om ingenting går snett så är det min plats hoppas jag! Oj, oj, oj.
Måste göra mig iordning nu. Ska man träffa bara en massa makeupartister vill man ju se ok ut :)

Annars lunkar allt på i stilla takt. Dimmans föräldrar är ju här nu. Superglada över att få träffa G såklart.
Nä jag kan inte tänka på nåt annat än intervjun nu. Måste gå.

Kommentarer
Postat av: Anna Thid

Lycka till snygging! Du har inget att oroa över dig, jag hade gett dig platsen direkt! =)Håller tummarna!! Kram

2009-01-12 @ 12:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0