Update

Seg söndag idag.
Igår var vi ute på shoppingtur, det blev Freeport där jag fick tag i fler av mina fina Marimekkoskålar! Lite Mexxkläder till syskonbarn och gudbarn också. Sedan åkte vi till Kungsmässan, kollade runt lite och åt på McDonalds. Har fastnat för McChicken Junior med extra tomat och ost. Mmm :)
En liten stund hemma, sedan var det dags att åka till Kungälv, hem till Anna och Rikard och åt god  kinagryta! Och sedan spelade vi Wii hela kvällen, det var jättekul ju! Har aldrig spelat Wii förut. Kanske ska köpa en sån istället för gymkort? Kul att se killarna dansa och svänga med höfterna :)
G hade lite svårt att sova men sedan gick det bra. Alltid synd att väcka honom när man kommer hem men men. Är lite trött idag fast jag sovit till tio, men det är nog för att jag kom i säng så sent igår.

Snart ska vi äta Dimmans mammas fisksoppa, den är jättegod. Sedan åker vi till Torslanda och hälsar på mamma och pappa och sedan - babysim! Ska bli så grymt kul att se vad han tycker om det! Och världens sötaste badbyxor har han också. Bilder kommer förhoppningsvis efteråt.

Så här såg det ut igår:
 Myyys :)
  Bästa!
 Hahaha

Det är lockande att lägga upp en film när Rikard och Dimman dansar disco till ABC... men jag vet inte hur man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0