Utmaning

Blev utmanad av Anna, min första utmaning EVER!

Regler:
* Lista 2 saker som du är särskilt nöjd med på din kropp.
* Länka till den du fick utmaningen av
* Skicka viadre den till personer du vill utmana...

Här kommer mina 2:
1. Ögonen. Klassiker. Men det går ju inte att ha för smala eller för tjocka ögon, liksom. Plus att det alltid går att sminka dom fint :)
2. Det andra, hmm... Skulle sagt min rumpa, den var lagom stor och utputande, haha! Men av någon konstig anledning försvann den och blev platt efter graviditeten så jag säger min mage som är lite gulligt skrynklig över naveln.

Har inte så många vänner som bloggar så ni som känner er träffade, är utmanade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0