Både shopping och icke-shopping

Lager 157 var en besvikelse igår. Hittade inte speciellt mycket, några saker bara. Dimman köpte bara några t-shirtar. Men så kan det bli ibland. På hemvägen hade det hänt en olycka så det var tvärstopp på landsvägen vid Gällstad. Efter ett tag lyckades vi krångla oss ur kön och vända tillbaka. Vi åkte mot Ulricehamn och åkte därifrån till Borås. En liten omväg men bättre än att stå i bilkö med en skrikande unge som INTE vill sova om inte bilen rullar :)
Tyvärr missade vi sista gången på babysimmet då han skulle dyka för första gången! Jättesynd men det var ju inte mycket vi kunde göra åt det.
Åt McDonalds när vi kom hem och mös massor på kvällen. Vi tog ett bad jag och Dimman (hur vi nu kunde få plats i det yttepyttiga karet...) och kollade på Babel i sovrummet. Den är GRYM den filmen!

Idag har jag shoppat BH som jag kan ha under brudklänningen, ska åka in imorgon eller på onsdag och mäta mig och hålla på så dom kan sy den perfekt :) Men då får jag ju inte gå upp eller ner innan sommaren och det måste ju betyda att jag måste fortsätta äta exakt så mycket godis och sånt som jag gör nu va? Hihi.
Har dock lovat mig själv att inte äta på vardagarna när Dimman jobbar för att det inte ska gå överstyr mer än det redan gjort. Lättare sagt än gjort.
Köpte också några pyjamasar till Jojje och lite strumpor, hakklappar och tröjor som kan komma till användning nu när han blivit så stor!

Har bokat matprat-tid på Bvc också så vi kan få lite tips om hur vi ska få honom att äta bättre. Får ju alltid lura i honom maten nuförtiden och det känns ju inte helt rätt. Han ska ju VILJA äta!

Nu ska jag äta lite köttfärssås á la Dimman, mmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0