Bra tv-kväll

ÄNTLIGEN Desperate Housewives!
Sitter och viker tvätt och äter popcorn. Lagom vardagsmysigt! Snart kommer Christine också, hon är grym :) Skrattar alltid högt när jag ser det. Och nu behöver jag inte oroa mig för att väcka någon heller.
Jojje har varit gnällig idag, igår också. Förkyld börjar han bli, men inte så här ledsen på morgonen? Varje gång han sovit på dagen har han varit ledsen när han vaknat också. Konstigt.

Planerna för bröllopet börjar klarna mer och mer. Färgtema bestämt! Låter väl väldigt bridezilligt, men det är bara för att jag vill göra inbjudningskorten själv. Och då kan det ju vara bra om alla är i samma färg.
Jag var dessutom inne på Tony´s och provade MIN klänning idag, härligt! Han drog och slet i snörningen och den är grym! Man kan skulptera fram vad som helst! Note to self: Måste prova att sitta ner i den.

Ska lägga mig och surfa bröllopssidor inne i sängen nu, för er som vill veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0